peti wang sayeh :D

Monday, December 14, 2009

Cherita Chenta Kita

*hitam itu menarik*









Wahh....
Merah..merah dan merah!
aku giler merah?
tak de pun..haha..cuma kadangkala aku "comel" ketika berbaju merah..cehh! perasan giler..
story nie dah lama,dah sebulan berlalu..tapi kenangannya masih hangat dalam fikiran aku..
mandi kolam,ambik gambar,membebel,nyanyi dengan
kawan2 memang aku tak dapat luperkan..
nak-nak lagi..benda nie merupakan perkara yang last aku buat dengan si cilik2 yang ada kat sekolah aku..
hahaha..walaupun aku dengan kawan2 aku meng"garangkan" diri untuk memarahi dan menegur budak2 pengawas yang berada di bawah aku..
tapi..
tapi apa?
tapi diaorang still ambik input terhadap apa yang kitaorang cakap!
pehh..sedih2 jugak! tapi aku tak leh tahan bila aku jadi "pak ustaz" waktu malam tu.
haha..lawak sey! ada yang cakap aku salah tema..
but,bagi aku..jadi diri sendiri lagi bagus dpd jadi orang lain..
sebab..
"aku adalah aku"
tak mungkin si emas jadi si permata,tapi aku still leh jadi emas 916(emas yang terbaik!)
mahal woo..haha..
pape je analogi aku nie..
pape pun..wish korang yang mewarisi tampuk pemerintahan pengawas agar melakukan kerja
dengan
"Saksama,Bertanggungjawab dan Adil"




No comments: